PUBLICACIONES

Innovation Perspectives of a personal Financial Services Call Centre

Cap. Libro y Libros: Innovation Perspectives of a personal Financial Services Call Centre

DAVID DÍAZ S., BABIS THEODOULIDIS., STEFAN STRICKLAND.

2010 - Centre for Service Reserch, Manchester Business School, Manchester, UK - Pp24-26. 2010

Abstract

This paper reports on a study carried out within the Centre for Service Research at Manchester Business School, examining issues of concern for existing call centre organisations and identifying innovation opportunities for the future vision of such call centres. Based on this study, a personal financial services call centre was examined and this paper reports on innovation aspects relating to business strategy, service design and evaluation that have been identified, implemented and assessed. The paper also discusses innovation opportunities identified for the future of the call centre.

Keywords

¿Quieres seguir leyendo? [Accede a la publicación completa]

Profesores FEN son reconocidos por comunidad universitaria como los mejores de Pregrado

Más de 30 docentes de diferentes unidades académicas de la Universidad de Chile fueron reconocidos por su calidad académica y el impacto de la formación disciplinar impa...

Gtes. Comerciales y RRHH analizan las tendencias en Dir. Comercial de Chile y el mundo

La alta concurrencia de gerentes comerciales y de recursos humanos, confirma un escenario de inquietud ante los inminentes cambios de conducta tanto por parte del cliente como de las fuerzas de ven...

Todos los Derechos © 2014 | Departamento de Administración - Facultad de Economía y Negocios - Universidad de Chile - Diagonal Paraguay 257, torre 26, oficina 1101, piso 11, Santiago, Chile.