PUBLICACIONES

Innovation Perspectives of a personal Financial Services Call Centre

Cap. Libro y Libros: Innovation Perspectives of a personal Financial Services Call Centre

BABIS THEODOULIDIS., DAVID DÍAZ S., STEFAN STRICKLAND.

2010 - Centre for Service Reserch, Manchester Business School, Manchester, UK - Pp24-26. 2010

Abstract

This paper reports on a study carried out within the Centre for Service Research at Manchester Business School, examining issues of concern for existing call centre organisations and identifying innovation opportunities for the future vision of such call centres. Based on this study, a personal financial services call centre was examined and this paper reports on innovation aspects relating to business strategy, service design and evaluation that have been identified, implemented and assessed. The paper also discusses innovation opportunities identified for the future of the call centre.

Keywords

¿Quieres seguir leyendo? [Accede a la publicación completa]

Observatorio de Sostenibilidad participo en Seminario denominado "El Valor de la Ética Anticorrupción"

El miércoles 8 de Mayo en Centro Parque se realizó el Seminario "El Valor de la Ética Anticorrupción" organizado por la Cámara de Comercio de Santiago y...

DF - Tasa para créditos hipotecarios llega a su nivel más bajo en caso 20 años

Positivos datos trajo el último informe de estadística financiera y monetarias del Banco Central correspondiente a abril para queiens estén pensando en adquirir una vivienda a ...

Todos los Derechos © 2014 | Departamento de Administración - Facultad de Economía y Negocios - Universidad de Chile - Diagonal Paraguay 257, torre 26, oficina 1101, piso 11, Santiago, Chile.