SEMINARIOS

QUANTITATIVE AND QUALITATIVE CASE STUDY RESEARCH: USING FSQCA.COM

El Profesor Pedro Hidalgo, Director del Departamento de Administración y Negocios de la Facultad de Economía y Negocios de la Universidad de Chile, los invita a participar de nuestro ciclo mensual de Seminarios. En esta oportunidad el tema a conversar estará enfocado en “Quantitative and Qualitative Case Study Research: Using fsQCA.com" y lo dictará el profesor Arch Woodside, Editor in Chief de Journal Business Research.

Este Seminario se llevará a cabo el día lunes 25 de noviembre 2013 de 15:00 hrs. a 18:00 hrs. en Diagonal Paraguay 257, Piso 10, Sala T1002, Torre 26, Santiago.

Arch Woodside

“Ph.D., Pennsylvania State University

M.B.A., Kent State University

B.S., Kent State University

EXPERTISE/RESEARCH INTERESTS

Professor Arch G. Woodside is a member and Fellow of the Royal Society of Canada, American Psychological Association, Association for Psychological Science, Society for Marketing Advances, the International Academy for the Study of Tourism, and the Global Academy of Innovation and Knowledge. He is the author of CASE STUDY RESEARCH: Theory, Methods and Practice (Emerald Publishing, 2010) and the author and editor of 41 additional monographs and textbooks relating to psychology, business and industrial marketing, and tourism. His 200+ research journal articles appear in 35 different psychology, management, marketing, and tourism journals. He is the Editor in Chief of the Journal of Business Research; the JBR appears in 12 issues per volume annually with 20 articles per issue; the JBR is one of the top three scholarly journals in citation impact (h5 index) in the field of marketing globally

PRÓXIMOS SEMINARIOS

  • Diciembre - Tercer Miércoles: 16 de diciembre 2015.
    • Área: Gestión de Personas / Management
    • Expositor/Tema: Daniel Schwartz, DII Universidad de Chile
  •  

OTROS SEMINARIOS

MPBD 2017: Primer Reporte de Marketing y Publicidad Basado en Datos

Este primer reporte se trata de un documento inédito que permite poner en contexto cómo se encuentra actualmente el “data marketing” en Chile, abordando temas especí...

MPBD 2017: Primer Reporte de Marketing y Publicidad Basado en Datos

Este primer reporte se trata de un documento inédito que permite poner en contexto cómo se encuentra actualmente el “data marketing” en Chile, abordando temas especí...

Todos los Derechos © 2014 | Departamento de Administración - Facultad de Economía y Negocios - Universidad de Chile - Diagonal Paraguay 257, torre 26, oficina 1101, piso 11, Santiago, Chile.