PUBLICACIONES

Using fuzzy Indicators in customer experience analytics

ISI: Using fuzzy Indicators in customer experience analytics

CAROLINA NICOLAS A., JAIME GIL LAFUENTE., A. URRUTIA., LESLIER VALENZUELA F.

2020 - Forthcoming - Journal of Intelligent & Fuzzy Systems - DOI:10.3233/JIFS-189201

Abstract

The aims of this study is to propose a model for managing customer experience analytics focused on value generated in an online market, this study to explore touch points experience, measured with conventional indicators and fuzzy indicators, using to a structural equation model analysis and Mamdani inference method. The investigation has delved deeper into the nature of the value of the experience construct, the results revealed of the empirical study confirm regarding how the experience value is related with the key touch points of the customer/company relationship. Very few studies in the reviewed literature about the conceptualization on customer interactive experience focused on value generated in an online environment. This study becomes more relevant today, where, after the pandemic, the value of the online customer experience becomes more important

Keywords

Fuzzy key performance indicator, customer experience, text mining, fuzzy set, mamdani model

¿Quieres seguir leyendo? [Accede a la publicación completa]

Profesionales de postgrado de Panamá reciben sus títulos de MBA, Magíster en Finanzas y Magíster en Marketing

51 profesionales pertenecientes a los programas de postgrado que la Facultad de Economía y Negocios imparte en Panamá, recibieron sus títulos, en una ceremonia virtual en la qu...

Graduados de MBA y Magíster recibieron sus títulos junto a sus familias y profesores en ceremonia virtual

Fue una instancia cargada de emoción para todos. La ceremonia de graduación de enero de 2021 de la Facultad de Economía y Negocios se desarrolló de manera online, con la...

Todos los Derechos © 2014 | Departamento de Administración - Facultad de Economía y Negocios - Universidad de Chile - Diagonal Paraguay 257, torre 26, oficina 1101, piso 11, Santiago, Chile.